Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Plotýnky

Diskuze

Rána pod pás
petraceb
| 28. 3. 2009 10:26
Ahojky holky tak jsem včera byla 4 hodiny na chíře a tam mě znova poslali na neurologii ať udělaj pořádné neuro vyšetření, když slyšeli jméno toho blba tak na něj nadávali takže je to známá firma. Pak jsem teda jela na tu neurologii a tam mi rovnou řekla, že to nevypadá na vyhřezlou plotýnku, jen mě vyšetřila a neudělala ani CT tak nevím zda to tak poznaj. Předtim taky říkali, že mám velikánskej výhřez a po CT jim zklaplo, že je tam malej. Dali mi kapačky tramalu a napsala mi jemné masáže a termoterapii tak na to se těšim. V pondělí si to oběhnu a pak ještě tedy na tu chíru.
A teď tu ránu pod pás. Přišel mi doporučenej dopis z UVNky, že semnou rozvazují pracovní poměr, to jsou takový šmejdi, přeci nemůžu za to co se mi stalo, ale jim je to jedno. Takže od května musim někde nastoupit, abych měla penízky, doufám, že se mi ty záda těma masážema zlepší a když ne tak aspoň zatim nějaký zkrácený úvazek.
Přeji hezký weekend
Ovád
petraceb
| 27. 3. 2009 06:53
Teda to jsem si včera dala na tý MASTIČKÁŘSKÝ neurologii, div sem nedostala vynadáno, proč je otravuju. Byl tam doktor, když jsem mu dala doporučení na vyšetření z chirurgie tak jen kroutil hlavou jako proč někdo chce, aby mě vyšetřoval, že už jsem vyšetřená až až tak mu říkám, že to tam má napsané, že jsem upadla a že to chtějí chirurgové zda se mi to nevyhřezlo víc. On řekl, že to nemá moc cenu mě vyšetřovat a že prý mám být opatrná a nebudu padat ze schodů tak já na to, že jak mám bejt opatrná, když mi ta hnáta vynechává a on buďte opatrná . Tak nakonec chtěl vidět jen předklon a debil mi kontroloval tu zdravou nohu, na tu levou se vyprdnul. Pořád jen kroutil hlavou co ho otravuju tak mu říkám, že jsem k němu vůbec nechtěla, ale že mě posílájí z chíru, že jsem spadla a on zas už jste byla vyšetřená i na Homolce tak já, já jsem spadla, když jsem byla propuštěná. Holky to je jak když se bavíte s tatarem. Ani to CT mi neudělal, prý jsem měla už CT i magnet tak zas říkám, že jsem upadla nedávno. No byla bych sprostá, kdybych ho měla jmenovat. Takže teď se obléknu a jdu na chíru a řeknu jim jak se pan lékař choval. Akorát to stojí jenom peníze.
To je jak detektivka .
papa
podpora
petraceb
| 26. 3. 2009 19:51
Ahoj Jani,
za chvilku tam pojedu, musela jsem čekat na odvoz. Snad nebudou tolik řvát, ale když mě tam posílaj z chíry tak ať si řvou, stejně si to zaplatim. No jsem zvědavá zda mi to vyhřezlo. Děkuju za palečky, dám pak vědět jak jsem dopadla. Joo ještě sestra říkala, že to může být přeťatý nerv, když už se mi ten pád měl stát tak se to mělo stát před tou hospitalizací. No, ale měli by mi dnes udělat stejně cétéčko, ještě na něj můžu, skončilo mi to v pondělí.
papa
podpora
Nessie
| 26. 3. 2009 19:41
Ahoj Peti,
bude to znít divně, ale snad to ta protruze bude. Dalo by se to rychle vyřešit a věděla bys, na čem jsi. Budu Ti držet palečky, ať Ti to dopadne co nejlíp!
Lence přeju hodně sil, klidné hojení a rychlou rehabilitaci! Pa Jana
Chíra
petraceb
| 26. 3. 2009 16:36
Teď jsem přišla z chíry a mám dnes jet ještě na Mělník na neurologické vyšetření, prý když mi jde bolest jak po zadní straně tak i po přední straně stehna tak je možné, že se mi tak protruze vyhřezla a když ne tak mám přijít na chíru a budou to řešit. Pak dám vědět.
Jinak Léňa jde zítra na kudlu mezi 11-12h
papa
Operace
petraceb
| 26. 3. 2009 10:43
Ahoj holky, psala Léňa, že se dnes nevešla do operačního programu tak snad zítra už půjde na operaci
Nessie
petraceb
| 25. 3. 2009 21:44
Jani EMG a SEP mi dělali před týdnem a nic tam nebylo tak proto mě posílají jinam . Primář ještě říkal, že to může být gynekologické nebo urologické, ale já na gyndě byla ani ne před měsícem s cystou, ale už to bylo čisté ve vnitř. U nás v nemocnicu tuhle ambulanci nemáme, máme malou nemocnici. Zítra zkusim tu chíru a uvidim, hlavně nechci zas na neurologii na Mělník, chtělo by to někoho jinýho a u nás máme dva a to jsou mastičkáři.
Taky si myslim, že se na to přijde, ale ještě tak vědět v jakém oboru. Taky jsem ráda, že nemám nádor. Před dvouma rokama mi diagnostikovali na gastroenterologii karcinoid v tenkém střevu, ale nebyl prokázaný, no a teď zas tohle.
papa
Nessie
Nessie
| 25. 3. 2009 19:43
Peti, tak mě ještě napadlo, dělali Ti EMG? A nebo odběry na zjištění postižení nervových pouzder? Může to být cokoliv. Není u vás v nemocnici ambulance bolesti? U nás funguje při ARU a pacienti si to moc pochvalují. Ti araři mají široký rozptyl vědomostí a skoro vždycky je napadne něco navíc, než chirurgy nebo internisty, potažmo neurology. To, že v páteři nemáš žádný nádor, je super zpráva ! Zkus prostě radu od jiného oboru. A ať se na Tebe koukne i jiný neurolog, než ten, co k němu chodíš doteď. To by v tom byl čert, aby na něco nepřišli!
Nessie
petraceb
| 25. 3. 2009 18:38
Ahoj Jani, dnes jsem byla na kontrole u dr Chroboka, on řekl, že by mě rád pomohl, ale je chirurg a já na páteři prý nic nemám, to že mi zjistil ten tumor tak prý bylo, že mi proudil likvor a to vypadalo jak tumor. Posílá mě zpět k nám na neurologii ať prý bádaj dál. Ty nohy jsou hrozný, brní to a bolí, jen jestli to není cévní, nejradči bych si zašla k nám na chíru, třeba mi poradí a máme tu taky cévaře. O tý angiografii jsem taky právě uvažovala tak snad mi ji někdo udělá.
To je dobře, že jsis užila rehábku, ty perličky bych taky brala .
Měj se pěkně, papa
Nessie
Nessie
| 25. 3. 2009 17:15
Ahoj všichni, dlouho jse tu nebyla, ale zradilo mě PC . Peti, to padání je špatné. Řekni o tom na kontrole a ať Tě pořádně prohlídnou. Příznaky zlomeniny obratle jsou různé. Nejzrádnější je, že když se to neposune, tak to jen bolí, ale musí se to zklidnit. A jinak kromě bolestí brnění, pálení v kovčetinách, poruchy citlivosti (může to být i naopak, jako že to, co Ti dříve přišlo příjemné, třeba mírné poškrabání, teď bolí). Pokud budou ty Tvé pády bagatelizovat, asi křič. To víš, dnes když se neozveš... Pokud máš před sebou MR. trvej na kontrastu. Pak Ti můžou udělat i MR angiografii. Je šetrnější, než normální angiografie a míň Tě zatíží. Budu Ti držet palce, ať Ti to dobře dopadne !
Jinak já jsem dnes, 6 týdnů po operaci, byla prvně na rehabilitaci. Bylo to úžasné ! Cvičím v bazénu, užívám si perličky (já je chci domů) a chodím ne elektroléčbu. Jsem jako znovuzrozená! V pátek jdu zase a pak každý týden 3x. A od příštího týdne cvičím s fizioterapeutem, tak snad si i bryo sednu! Takže u mně zatím samá pozitiva, žádná negace! A to samé přeju i Vám ! Pa


Sorry
moncycak
| 25. 3. 2009 06:34
Ahoj holčiny, omlouvám se, že jsem vás tak zanedbávala, ale nějak se mi to nakupilo. Včera jsem byla nevěrná své neuroložce a šla jinam. Pan doktor mě prohlídl a zavelel zítra nástup do nemocnice. Snad nějaké kapačky, obstřiky, ID proudy a klidový režim. Dál nevím co se mnou budou dělat. Včera jsem čekala u něj v čekárně 2,5 hodiny než mě vzal. To vám byly muka, nemůžu sedět, t ak že jsem tam mašírovala a nebo seděla na bobku. Dnes ty záda ale sakra cítím. Teď jsem si sbalila věci, hodím holčičku do školy a šupajdím se týden válet. Už jsem mírně skeptická, ale kdyby to pomohlo tak budu nejšťastnější na světě. Doma je vše vzhůru nohama. Já se vrátím až v den,kdy manžel odjíždí do lázní. Tak že se 3 týdny pořádně neuvidíme, do toho on chodí do práce a tak se musí upravit režim celý rodiny, aby byl vždy někdo kdo odveze, přiveze a pohlídá malou. Ale musím se přiznat, že se na to válení trochu těším. Jsem tu jen na skok, tak že jsem nic nečetla, ale všem vám holky držím palce, ozvu se v úterý. Pa a nedejte se!!!
díky
pouskule
| 24. 3. 2009 23:15
Děkuji všem,co si na mě alespoň letmo ve čtvrtek vzpomenou.Mějte se tu krááásně a doufám,že budu moci co nejdříve napsat své dojmy a pojmy .Jdu hajat,i když nevím,zdy to bude dnes úspěšné.
Pa L:
úterý
griotka69
| 24. 3. 2009 22:09
Leni já byla na operaci v Plzni. Jo a držím palce, určo to dobře dopadne

Žirafo já mám dobrou zkušenost s Třeboní - Bertiny Lázně a Rehabilitační ústav Karviná
plotýnky
zirafa
| 24. 3. 2009 15:35
Dobrý den,

může mi někdo prosím poradit jaké má kdo zkušenosti a poradit jaké lázně na plotýnky a bederní páteř? Děkuji Hanka
Sabčo
pouskule
| 24. 3. 2009 13:53
Díky,a máš pravdu,že mi tam už pěkně haraší.Ach jo.Nezbývá mi už vážně nic jinýho,než doufat.Kdy tě vlastně operovali?I lázně máš zdárně za sebou,tak teď už šupky dupky do práce,viď?
operace
sabina3333
| 24. 3. 2009 11:23
Čau Lenko,

neboj, vše dobře dopadne, v ÚVN jsem byla já, fakt se Ti to motá, ale to nevadí, strach dokáže velké věci. Hezky si schrupneš, a pak až se probereš a postavíš, tak Tě nebude nic bolet. Držím palce, ať to tak dopadne. Pa
griotko
pouskule
| 23. 3. 2009 10:48
kéž by jsi měla pravdu.ty jsi vlastně taky byla v UVN,nebo si to už pletu?Mám od včerejška v hlavě už trošku zmatek.Nervičky nervičky.Zase po dlouhé době vím,že je mám.....
pondělí
griotka69
| 23. 3. 2009 10:20
Leni pozitivum je, že mě nic nebolí
No a další, že Ty nastupuješ do nemocnice, tam Tě opraví a pak se teda přihlaš do klubu ke mě, v našem klubu nikoho nic nebolí Budem Ti držet palce a hlavně nezapomeň, klub Griotka
:-)
pouskule
| 23. 3. 2009 08:04
Copak se děje?Máme nějak velkou absenci?Žádné změny v našem zdravotním stavu?Zahrňte mě prosím pozitivama,ve středu nastupuju do špitálu
Marcelce
petraceb
| 20. 3. 2009 12:17
Ja vím, že jsem to napsala špatně, ale to bylo tím jak jsem z toho byla rorzušená, nejdřív jsem si tak nějak zvykla na to, že mám nádor a že to bude složitá operace a pak zas tohle, že nic nenašli, mě to trápí, protože bych chtěla mít klid.
Ja Ti věřím, že jsi z toho zoufalá, člověk myslí, že bude mít po operaci klid a ono to bude asi v něčem jiném, jen přijít v čem.
Menstruaci Ti nezavidím, mě to čeká o víkendu a taky to mám vždy bolestivé.
Taky když vidím, jak lidi venku běhaj tak se mi zasteskne, jsme rádi, že aspoň pajdáme viď, ale u mě je to divný, nervy mám nepoškozený tak jedině, že tam bude šprajclá céva nebo co.
Určitě si to pak vynahradíš, věřím tomu a budu držet palečky.
Já jsem na ambulanci volala před týdnem, že dr Skovajsa říkal, že mu mám dát ty výsledky a že má rozhodnout co bude dál, zda nějaký vyšetření, teď mě napadla ta angiografie na ty cévy, no uvidim, kecat mu do toho nebudu, on moc dobře ví co dělá. Noo a sestra říkala, že můžu v pohodě přijít tak tam pak zaklepu a dám ji ty výsledky a rovnou ji řeknu, že jsem se vymlátila na schodech a zeptám se ji v koli asi půjdu na řadu, já tam minule taky čekala 4 hodiny. taky tam byly ženský co normálně seděly a na druhý židly si daly kabelku a lidi aby tam stály.
Máš pravdu, dr Chroboka by měli naklonovat, já ho sice moc neznám, ale věřím tomu že je to velkej machr. každej den operuje a pak ty středy má návaly nemocných, ale nepozná to na něm člověk tu únavu, je vidět, že to dělá s láskou a takových doktorů by mělo být víc, a to neříkám jen kvůli tomu, že se mi i líbí.
Odpočívej a pak dej zas vědět.
papa
Petrunko
marcela707
| 20. 3. 2009 11:52
To jsem ráda že jsi to myslela jinak, ale fakt jsi to špatně napsala!!! S těma nohama jsme na tom asi podobně, mě brní obě od palců až do třísel,levou mám od loňského záři přes celý nárt takovou jako "namrzlou" je to hnusný a nezbavila jsem se toho ani po té operaci.Ani nevíš jak jsem z toho zoufalá.. já jsem zestárla za poslední týdny snad o deset let. Ale když si vezmu prášek na nervy,tak se zklidním a vydržím to,ale to se nedá dělat do nekonečna!! A to jsem to ještě ke všemu dnes v noci dostala,takže mě bolí i děsně břicho.Už je mi z prášků blbě od žaludku,ale termín vyšetření už se blíží,tak jsem také zvědavá zdali přijdou nato, proč jsem v takovém stavu i když jsem po operaci. Tak ráda bych se šla někam proběhnout, už jsem vlastně celkem 8tydnu nebyla nikde venku, jen na terase když je hezky,tak si tam na stojáka dám kafčo a cigárko.Zahrádka je zbědovaná,ale na tu letos nemám bohužel sílu... takže žádné kytičky. Já nejsem schopná dát kytky ani do truhlíků..ale doufám,že si to příští rok vynahradím. Jedu příští pátek na magnetickou resos. a na Homolku až 1.4. jsem objednaná. Také jsi si tam měla raději zavolat,aby jsi tam bez objednání nebyla zbytečně. Já tam pojedu sanitkou,zatím musím vleže, tak doufám,že když jsem nesedící,že mě tam nenechají čekat 4hod. jako posledně,to byla síla.Je to tam narvaný pacientama,každý chce k dr.Chrobokovi, chudák aby se snad nechal naklonovat ,protože pacientů přibývá,tak aby to zvládnul.Vůbec mu to nezávidím, musí to být hrozná nápor a on by se měl trochu šetřit když je tak šikovný. No teď jsem se vypsala,tak se mi zklidnily nervy,ale už nemůžu zase sedět. Tak ahojky a vydrž!!! Já se také snažím!! jde mi to sice blbě,ale jde.
Bohužel???
petraceb
| 20. 3. 2009 08:25
Marcelko tim bohužel jsem samozřejmě nemyslela ten nádor, ale že se na nic nepřišlo, to mě moc mrzelo, nééé že bych si přála nemoce, ale když vim, že mě to od něčeho bolí a brní, přece to nemůže být jen tak tak proto mě to mrzí, že ještě na nic nepřišly, chci mít už klid a vrátit se v pohodě do práce. Tohle už je fakt hrozný. Počkám právě na dr Chroboka jak se vyjádří, zda mě dá nějaký vyšetření a nebo mě dá do péče dr Prokopa z Homolky, to je prý neurolog. Taky jedu k dr Chrobokovi za týden.
To mě mrzí, že tě to ještě nepřešlo a jsem zvědavá co ti řekne doktor. Jdu se taky naládovat práškama.
pa
Bohužel???????????????
marcela707
| 19. 3. 2009 22:39
Peťulo jak můžeš napsat,že se bohužel prokázalo že to není nádor?? Ty jsi si ho snad přála nebo co?? Máš být šťastná,že to nádor nebyl!!!!
Já jsem dnes 6týdnů po operaci bed.páteře,to jsem zde už popsala,žádná úleva,bolesti čím dál tím větší.. nohy mě brní obě od třísel až po prsty,skoro tu šílím a nevím proč tomu tak je. Za týden jdu znova na Mag.resos. a pak na kontrolu k dr.Chrobokovi a pevně doufám,že to bude v pořádku, ale co pak s těma nohama?? Nevím! Jestli bude MR v pořádku, pak mě čeká rehabilitační centrum Malvazinky a věřím,že mě tam dají dohromady.Jinak nevím co bych dělala.. bez prášku na spaní,na nervy a na bolest se neobejdu.Tady jsem pět minut a už nemůžu sedět,nohy brní jako blázen a tak jdu zkusit spát,třeba se mi to povede!!
Nech si udělat pořádné neurologické vyšetření, třeba ti na něco přijdou od čeho to je. Ahoj
já jsem fakt ...
petraceb
| 19. 3. 2009 16:27
Holky já už si asi pujdu objednat urnu. Jdu dnes v předsíni, máme tam podlahu a já se opěť natáhla na zadek, uklouzla mi noha a teď si nemůžu ani sednout na zadek jak mě to střílí v bedrech. Já bych se fakt neviděla.
čtvrtek
griotka69
| 19. 3. 2009 10:09
Krsáný den přeju
Lázně jsem musela vzdát, protože jsem byla nucena přehlásit se k jiné zdr. pojišťovně od 1.4. A za cca měsíc začínám stimulovat na IVF a tudíž to nestíhám. Jinak v lázních je fajn, byla jsem tam naposledy v listopady loňského roku a taky se mi tam líbilo. Akorát jsem e ke konci už strašně těšila domů
Cviky
petraceb
| 19. 3. 2009 08:38
Holky nevíte nějaký cviky jak nejlíp dát dolů takový ty hnusný faldy na zádech ? Nevim proč se to dělá jen nám ženskejm a né chlapům
Sabče
petraceb
| 19. 3. 2009 08:36
Ahoj Sabi to je fakt, že dřív byly jiné vztahy, teď je to všechno nějak uspěchané, každej je nervní a nasr...
No já právě natrefila na dr Chroboka, hned mě objednal na operaci, pak mě vzal i akutně, ale bohužel se prokázalo že to není nádor takže musim najít jiného asi neoperačního lékaře, který by byl tak fajn a konečně mi pomohl.
Já se normálně do tý nemocnice těšila, víš že mi konečně pomůžou a ono nic, rezonance v pořádku.
papa
Griotce
sabina3333
| 18. 3. 2009 21:53
Ahojky, proč jsi musela vzdát lázně? Jestli mi pomohly? Hlavně psychicky - 4 týdny máš maximální mozkovou zátěž co vybrat k jídlu a co si dát večer k pití. Dnes jsem byla s manželem v práci a málem jsem se rozplakala, když mi ukazoval nový prográmek, co vymyslel a nutil mě ho pochopit. A navíc muím dělat daně . Ale vážně, lázně fajn, prima cvičení i relax.
Petře
sabina3333
| 18. 3. 2009 21:48
Petule, už je to řadu let, kdy jsem tam dělala - na soudním lékařství a poté na chirurgii. Fakt je, že tenkrát byly asi jiné vztahy. Nebylo vše přes PC a všichni se znali. No jo no, buď urputná a zvládneš to. Určitě na někoho, kdo ti věnuje péči natrefíš.
Nessie
petraceb
| 18. 3. 2009 20:07
Ahojky Nessie, vrchní je fajn, ale jak jsem šla na neschopenku tak se to nikomu nelíbilo. Začalo mi to tak, že mě hrozně pálily plosky na chodidle a brněly lýtka a pak už to jelo. Uvidim co řekne dr o dalšim postupu za týden a možná, že zkusim nemocnici kde pracuju. Mysliš jako zlomený obratel? A jaké jsou příznaky?

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
helena.07
9. 6. 2025 09:30
14478
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
..Hanka
9. 6. 2025 20:45
73465
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12