Diskuze

Zpět na výpis diskuze

Deník hubnutí Kamínka! Přidáte se?

Diskuze

amarant
Nikkitka
| 4. 6. 2008 10:26
Amarantové jsem vyděla sušenky a chleby, ale nevěděla jsem jak to chutná a co to je zač, tak jsem to nezkoušela.

Zadáváte si někdo jídlo na floře? Už se Vám někdy stalo, že jste třeba překročili denní příjem bílkovin? Čemu škodí přebytek bílkovin? Víte včera jsem si koupila krůtí prsa, udělala si je na kari se zeleninou a rýží, na olivovém oleji. Nic nezdravého tam není. No a to mám dnes k obědu. K snídani jsem měla cottage s rajčaty. No a k večeři budu dělat ty zapečené těstoviny se špenátem a krůtím masem, co jsem sem dávala recept. No a bílkoviny mám 91g za den a už jsou červeně. Jinak denní příjem mi dělá i s tou večeří 4 772 KJ. Tak se mi to moc líbilo, že se vydatně najím a KJ v normě. No a teď mě vyděsily ty bíkoviny. Může mi to někdo znalý vysvětlit?
tabulka
maykee
| 4. 6. 2008 09:14
tabulku sem dam večer, takže kdo chce najít svoje pokroky v aktualizované verzi a nedodal čísla, tak sem s nima
renina
maykee
| 4. 6. 2008 09:11
díky díky A prosim tě, jak ten amarant chutná? já to vůbec neznam..
Tonka27
maykee
| 4. 6. 2008 09:10
Děkuju za uznání No, záhul to je, ale co se dá dělat, vlezla sem tam, tak musim bojovat.... biologie nepatří mezi nejlehčí, ale ani taky nejtěžší předměty, bohužel... až přijde čas na anatomii, bude to horší
Ale zjistila sem, že se na mě chipsy ani moc nepodepsali, tak je to dobrý
amarant
anonym
| 4. 6. 2008 08:56
Něco málo o amarantu!
maykee
anonym
| 4. 6. 2008 08:50
Gratuluji a přeji ti další úspěchy ve zkouškách!
Co se týká těch chipsů, tak jsou skvělé amarantové,dají se sehnat ve zdravé výživě a jsou s několika příchutěmi!
K vínku,či střiku super!
maykee,
tonka27
| 4. 6. 2008 08:09
nic si nevyčítej. Vždyť jsi si ty chipsy zasloužila. Zkouška z biologie musí být záhul. Víš, jak se dívám na tvoje obory a témata. Hrozně ti fandím, že jsi taková dobrá.
:(
maykee
| 4. 6. 2008 07:34
Omlouvám se všem, že sem sem ještě nedodala opravenou tabulku, nějak nestíhám... Včera sem úspěšně prošla zkouškou z biologie , takže sme lehce oslavovali a já se neubránila své záislosti na chipsech Takže teď tu sedim a vyčítam si to Ale tabulku se pokusim během dneška aktualizovat...
Kutzik
Godzila
| 3. 6. 2008 18:58
ještě se vracím k tomu L-carnitinu. Jeho účinek je v tom, že přenáší mastné kyseliny do místa spalování do mitochondrií a tím podporuje tvorbu energie z tuků, podílí se na celkové energizaci organismu a zároveň výrazně přispívá k redukci nadváhy, podporuje srdeční a mozkovou činnost, zlepšuje fyzickou a psychickou výkonnost. To bylo i klinicky ověřeno na řadě osob.
Nutné ovšem je vzít nezanedbatelnou dávku, udává se min. 600 mg, a to cca půl hodiny před fyzickým výkonem. Tedy pokud by ho člověk užíval a necvičil, tak je to o ničem. Stejně tak pochybuju o účinnosti karnitinu v tabletách. Je ho tam velmi málo. Dobrý je ten tekutý, a to za předpokladu, že se jedná o vysoce kvalitní L-karnitin base.
U toho chromu, pokud ti to pomohlo, tak půjde spíš asi o placebo.
Ale každopádně souhlasím s tím, že pokud se něco někomu osvědčí, tak je dobrý, když se k tomu vrátí a pomůže si tím v případě potřeby zase.
Zdravím
Becky
anonym
| 3. 6. 2008 11:20
Co se týká těch orientálních tanců,tak to začíná i u nás být docela populární!Už jsem o tom také přemýšlela, ale stejně musíš mít to bříško, abys udělala břišní vlnu Jinak to opravdu holky nevzdávejte, je to zase jenom o tom jídle a nacpat si do hlavy myšlenku NEVZDÁM TO
:)
anonym
| 3. 6. 2008 11:14
Tonko,děkuji, ale chci pokořit hlavně sama sebe, abych si za pár let řekla, jak jsem byla pitomá, že jsem vůbec dopustila metrákovi vlézt do mého těla

Evíku,asi je to někde tam, ale posílám ten redukční jídelníček ještě jednou,je to fakt dobrý pomocník zezačátku, než si na to člověk zvykne
renino
tonka27
| 3. 6. 2008 10:25
velká gratulka. Já bych taky chtěla něco pokořit.
Kutzik
tonka27
| 3. 6. 2008 10:15
tak to já ne, ale do Prahy to mám kousek.
..
anonym
| 3. 6. 2008 10:02
Holky, tak já měla včera váhu 71,6kg, no něco jsem nabrala z5 a není divu, ale dobrý
renina
Evik212
| 3. 6. 2008 09:57
Ahoj děvčata, dík za rady ohledně těch vah. Určitě si je koupím. Reni, ty myslíš tu tabulku, jak je tam psaný kolik g potravin a jakých ke snídani, atd.? Tu, co jsi poslala foto asi tak kolem strany 30 na naší diskuzi?
tabulka
Becky
| 3. 6. 2008 09:27
Holky, ja vubec nestiham, uz aby bylo zkouskove za mnou... Ve ctvrtek mam dve zkousky, takze se porad ucim... Takze zasilam vahu do tabulky az ted, ale prece 87 kg...

Reninko, gratuluji k pokoreni devadesatky

Vcera jsem byla na orientalnich tancich, musim rict, ze je to cim dal vetsi makacka... Ale krasne jsem se odreagovala Jake mate zkusenosti vy? Chodili ci chodite nekdo tancit?
váhy
anonym
| 3. 6. 2008 08:40
Tak co se týká těch vah, tak posílám obrázek těch dvou ,které používám!Ta malá na potraviny je do 5kg a ty hodnoty potravin má v paměti uložené, ale já to tak nepoužívám, jdu podle tabulky,kterou nám dali na kurzu!Tam je to přehlednější!
Kutzik
anonym
| 3. 6. 2008 08:32
Né, není to málo, vzhledem k tomu co jsem vážila, je to optimální redukce váhy by se měla pohybovat od 4000-5000Kj, udržení váhy 6000-7000Kj a stabilizovaná váha 8000,9000-10000Kj Takže, jelikož redukuji a musím ,tak se mé Kj pohybují od 4500-5000Kj,ale také mi to někdy nevyjde, nejsme stroje, ale hnedka se mi to odrazí na po týdenním vážení, když mám úbytek přes kilčo, nebo pod kilčo!Je to opravdu o té hromadě zeleniny, ta tě zasytí nadlouho a já si jí cpu opravdu snad už všude
kluci v akci
Nikkitka
| 3. 6. 2008 08:31
tady je to přesně i s obrázkem

http://www.ceskatelevize.cz/…ogram/detail.php?…
počítání
Nikkitka
| 3. 6. 2008 08:29
Tabulka je super, děkuju za ní.

K tomu počítání KJ - já je jeden čas taky počítala a můžu říct, že jsem z toho měla akorát nervy, které končili tím, že jsem se šla "nakrmit". Nikdy se mi totiž nepodařilo dostat na těch 4500 - 5000. Když jsem jedla tak, aby to odpovídalo, měla jsem pořád hlad. Většinou jsem končila na 6 000 - 7000 KJ na den. Teď už vím, čím to všechno bylo - nevěděla jsem co jíst a byla líná si něco připravit. NO a když mě začal podporovat i přítel, tak už máme mrazák plný ryb, lednici nízkotučných bio výrobků, zeleniny, ovoce. Dne jdu koupit celozrnné těstoviny, včera dělali Kluci v akci pěkné jídlo, tak bych zkusila.

Osmažili 1 pokrájenou cibulku, na ní hodili na kostičky nakrájená kuřecí prsíčka (400g), osmažili a přihodili pokrájený česnek (myslím 4 stroužky). Pak spařili špenátové listy (500g) a ty přihodili k tomu kuřeti a zalili smetanou. Pak vmíchali do uvařených těstovin, zasypali parmezánem a dali zapéct na 10min. do trouby na 200 C

No a tak mě napadlo, těstoviny vyměnit za celozrnné, smetanu za ramu creme fine a bylo by to zdravé ne?
Evik212
Kutzik
| 3. 6. 2008 08:26
Určitě ti doporučuju investovat do vah.
Na osobní vážení doporučuju koupit si rovnou váhu s tukoměrem, dnes už to není tak drahý a vyplatí se to.
Do kuchyně taky doporučuju koupit si digitální váhu s tárou, kde můžeš něco zvážit, zapsat, váhu vynulovat a přidat další atd.
Dnes jsou už i chytré váhy, které mají v sobě už program, že když zvážíš třeba pomeranč, tak ti to rovnou řekne kJ nebo kalorie v daném kuse.
Tu sice nemám, ale určitě by byla fajn.
Určitě je důležitý si to nějaký čas vážit a časem to pak budeš mít v oku.
Velice důležitý je ale kupovat potraviny, kde je napsaná energetická hodnota alespoň na 100g. Pak to jde podle váhy přepočítat.
Tam kde to není tak to radši vůbec nekupovat.
Krom potravin jako ovoce a zelenina, na to jsou tabulky.
Tak přeju hodně úspěchů.
souhlas
anonym
| 3. 6. 2008 08:24
Přesně tak, každá jsme úplně jiná a každá z nás si musíme vyhledat určitý způsob,jak toho vysněného cíle dosáhnout, já už také v minulosti zkoušela různé přípravky a nic!Takže to co se se mnou děje teď,je asi to ono, co mé tělo potřebovalo! A hlavně vše se odráží z myšlenky, která se tvoří v hlavě a musí tam setrvat,pokud nás nadšení opustí,tak bohužel!Jedině začít znova od začátku Stejně dle mého názoru je nejdůležitější pohyb,dostatečné množství tekutin a hlavně přemýšlet nad tím,co jíme
renina
Kutzik
| 3. 6. 2008 08:16
Ahoj, ty jsi rovnou najela na 4000-4500kJ? je to dost málo, ale je fakt, že já jsem to taky dodržovala.
Vzhledem k tomu, že jsem podobný kurz taky absolvovala (a zhubla jsem na měm 10 kg) tak je to super, ale nám tam říkali, že si nejdřív máme psát svůj původní jídelníček, zapisovat a spočítat, a pak postupně ubírat a hlídat, jestli hubneme, aby to nebylo moc rychlý. Já bohužel hubla až pod těma 5000kJ, ale někdo hubne už při vyšší hodnotě.
Dietní sestra mi ale řikala, že v žádném případě nejít pod 4000kJ!
Godzilo,
Kutzik
| 3. 6. 2008 08:09
je to zvláštní, ale nemůžu s tebou souhlasit.
Mě chrom velice pomohl a jestli to je podložený nějakou studií je mi fakt jedno. Důležitý bylo, že jsem na sladký neměla takovou chuť jako dřív a i teď mi pomáhá. Třeba je to psychický efekt, ale funguje.
Naopak L-canitin jsem zkoušela, ale je fakt, že jen ten v kapslích, a nic.
Ale myslim, že důležitý je, najít pro sebe to nejlepší, ať je to pití jablečného octa, nebo běhání na lačno. Hlavně že to funguje, že je vidět výsledek že nás to baví.
Holt každá jsme jiná .
Hlášení váhy
Godzila
| 2. 6. 2008 22:50
Hlásím dnešní ranní váhu: 63,5 kg, což je trošku navíc oproti minulému týdnu, ale to asi nebudou tuky, jen voda (doufám!)
Dopoledne jsem se k tomu nedostala, tak se omlouvám.
Četla jsem tu o krabích tyčinkách. Dělám si z nich rychlou mňamku, když je hlad. Stačí rozmrazit, nakrájet na kousky, pokapat citronem, zalít nízkotučným jogurtem a podle chuti ještě opepřit příp. dochutit ještě citronem. V letních měsících je dobrý nechat to chvíli vychladit v ledničce a pak je to bezva osvěžující papání.
Pokud jde o ten L-carnitin, moje zkušenosti jsou s ním vynikající, ale je třeba užívat ten tekutý, ne v tabletách. A musí to být dávka tak min. 600 mg, a to cca 30 min. před fyzickým výkonem, tedy před nějakým cvičením. Pak to pomáhá na odbourání tuků, na to jsou i studie. Tomu chromu bych naopak moc nevěřila, jeho účinek na hubnutí event. snižování chuti na sladké není potvrzen žádnou studií, šlo hlavně o reklamní tah jedné farm. firmy, za jejíž propagaci si svého času nechala jistě pěkně zaplatit pěvkyně Urbanová, která předtím dlouhodobě hostovala v opeře v USA, kde si nechala chirurgicky odsát špeky. Teď už je ovšem má zase zpátky ...

Takže zdravím a přeji úspěšný týden
jak redukovat váhu
anonym
| 2. 6. 2008 21:55
Tak to už jsem tady trochu popisovala a dávala sem nějaké přílohy, každé z nás na kurzu dali jídelníček, u kterého jsem si zezačátku vážila jídlo a počítala Kj, dnes už tak nějak vím, co a čeho kolik, když ne,tak znova počítám a vážím,abych nepřesáhla hranici 5000Kj,ale tam já se ještě snad za tu dobu nedostala, mám zhruba kolem 4000-4500Kj!Hlavně to chce hodně zeleniny, to opravdu funguje,hodně saláty, kuřecí a sojové maso,těstoviny z tvrdé pšenice,celozrnné pečivo,knackebroty,cottage sýry, šunka i šunkový salám,atd. je toho moc, co sním a je to dobré ,někdy mám pocit, že toho jím za den více, než předtím,ale zatím to jde dolu, tak snad mi to vydrží a vám to moc přeji také, začínám mít pocit, že už konečně patřím do společnostiJinak v příloze zasílám denní příjem
váha
anonym
| 2. 6. 2008 21:42
Dnešní váha z vážení na kurzu:89,9kg, sláva,pokořila jsem devadesátku
tabulka
slipup
| 2. 6. 2008 21:12
takže zadávám údaj do tabulky-nakonec jsem se sem ještě vypravila před spaním,ale žádná sláva to není. Ráno jsem se pěkně zvážila a ručička se ustálila opět na 65kg! takže beze změny,zase.Jinak-jablečný ocet mám taky,myslím,že je též bzenecký ale ..vybrala jsem si pro začátek levnější,takže jesi se osvědčí,dám pak přednost dražšímu a snad i chutnějšímu Sice si to ředím,ale stejně- je to kyselé
Evik 212
maykee
| 2. 6. 2008 20:53
Tabulka je nedoplněná, protože jsou tam jenom ty, co mi poslaly hodnoty dopoledne... Zkompletuju jí zítra, kvůli jednomu člověku jí sem nechci vkládat znova.... takže zítra, snad se ozve víc lidí s výsledkama...
váhy
Evik212
| 2. 6. 2008 20:34
Tak se mi zdá, že sem skoro nikdo nepíše, není tady co číst. Skoro nevím, jak se kdo má, jak mu to jde. Nebýt té tabulky - nedoplněné. Tak nevím ,jestli mi vůbec někdo poradí. Uvažuju o tom, že si koupím digitální váhu jak osobní- ještě se vážím na obyčejné, tak i do kuchyně, abych si mohla vážit potraviny. Mám totiž pořád problém s tím, jak odhadnout kolik čeho můžu sníst. Jaký s tím máte zkušenosti? Vážíte si to co chcete sníst, nebo máte jinou metodu? Co ty Renino, co vám doporučili v kurzu?

Název diskuze
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
2112Hana
14. 6. 2025 09:04
14498
Ondrej Prikryl
7. 6. 2025 17:18
3518
Alka...
14. 6. 2025 07:51
73496
rozvita.ruze
6. 5. 2025 05:55
441
vlasta kandracova
5. 5. 2025 23:48
8780
ajax4502
19. 10. 2012 16:28
5
Dana Zummerová
15. 4. 2025 19:30
279
Marie77
1. 11. 2015 22:42
34
Zuki1
20. 3. 2025 06:40
440
Uivatel_5412851
16. 3. 2020 18:38
24
Killinka
28. 5. 2010 17:33
217
thatsme
25. 2. 2014 16:07
59
Pavol Szentivanyi
21. 2. 2025 09:48
21
DaTu
19. 2. 2025 19:56
100
Ka hov
7. 1. 2025 15:24
20
Libuse Pavlisova
1. 1. 2025 17:07
16832
strelenkalenka
22. 12. 2022 08:28
198
mazlik
1. 9. 2008 10:25
12